Як підібрати собі вейп?
|
|
lopirevair | Дата: Понедельник, 13.05.2024, 11:21 | Сообщение # 1 |
-=анимешник любитель=-
загрузка наград ...
Статус: Offline
| Дайте, будь ласка, пораду, як та де підібрати собі вейп? Я новачок в цій справі, але давно хочу спробувати вейпинг.
|
|
| |
borislevitskiy52 | Дата: Понедельник, 13.05.2024, 11:23 | Сообщение # 2 |
-=анимешник любитель=-
загрузка наград ...
| Привіт! Я теж не можу назвати себе профі в цій справі, але багато вивчав інформації по вейпам в інтернеті та консультувався з досвіченими фахівцями. Так от, мені порадили спробувати под-системи від бренду Relx ось такі. Це недорога та функціональна система, підходить для новачків, виглядає стильно, компактно. Короче кажучі, це супер варіант!
|
|
| |
fimax90088 | Дата: Воскресенье, 19.05.2024, 19:43 | Сообщение # 3 |
-=анимешник любитель=-
загрузка наград ...
| А я на самокрутки перешел и мне они очень нравятся.
|
|
| |
anasteishafurmanova | Дата: Пятница, 24.05.2024, 16:34 | Сообщение # 4 |
-=анимешник любитель=-
загрузка наград ...
| Вейп шоп "Лаборатория пара" предлагает широкий ассортимент современных гаджетов для курения. Для новичков и опытных курильщиков тут можно купить под систему https://vapelife.com.ua/pod-sistemy/ По акции например можно купить три одноразовые сигареты по цене двух. Некоторые девайсы идут с предварительно заполненными картриджами, а вот многоразовые моды предназначены для наполнения перед парением.
|
|
| |
HzBoy | Дата: Среда, 29.05.2024, 12:25 | Сообщение # 5 |
-=анимешник любитель=-
загрузка наград ...
| Як впливає вживання вейпів на здоров'я, порівняно з традиційним курінням? Чи можна вважати вейп безпечнішим альтернативним варіантом?
|
|
| |
la2217596 | Дата: Среда, 29.05.2024, 12:49 | Сообщение # 6 |
-=анимешник любитель=-
загрузка наград ...